Érdekes Lesz Az Ön Számára

A Meds befolyásolhatja a menstruációt?

Tiszteletben tartjuk a magánéletét.

Ha feltételezzük, hogy nem vagy terhes, az öt hónapos időszak eltelte szokatlan, és esetleg orvosnak kell vizsgálnia. Ha az időd rendszerint szabálytalan, és ez nem jelentős változás, akkor valószínűleg rendben van, de ha rendszeres voltál, és ez hirtelen változás, érdemes megnézni.

sok dolgot, beleértve a stresszt és a gyógyszereket. Bár az előírt gyógyszeres kezelés és az időtartam között nincs egyértelmű kapcsolat, sok gyógyszer hatással lehet a menstruációra, ezért ha más gyógyszereket szed, akkor lehet, hogy az említette. Az olyan gyógyszerek, mint az antidepresszánsok, a vérnyomáscsökkentők és még az antibiotikumok, befolyásolhatják az Ön korszakát. Lehet, hogy a gyógyszeres-menstruációs kapcsolatot orvosa megvizsgálja.

Ha az időtartamuk rendszeres (újraindításuk után), csak említsük ezt a következő orvos látogatása során. De ha a korszakod elkezdődött, majd újra szabálytalanul alakult, akkor hívjon össze egyeztetést orvosával. Előfordulhat olyan állapot, mint a PCOS (policisztás petefészek szindróma) vagy hormonális egyensúlyhiány (például túl sok vagy túl kevés hipofízis hormon vagy pajzsmirigyhormon).

További információ az Egészséges Menopauza Központban.

Utolsó frissítés : 2007/10/22

arrow